حقیقت پنهان در پرونده قتل خانوادگی/کشف گازوئیل قاچاق 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و هشتم آبان ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک شهروند ۳۹ ساله قزوینی در منزل مسکونی خود، بلافاصله عوامل انتظامی و نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه همسر متوفی اظهار داشت همسرش پس از احساس ناراحتی در قفسه سینه و بیان اینکه قلبم درد می‌کند برای استراحت وارد اتاق خواب شده و او پس از گذشت چندین ساعت و بدتر شدن حال وی، به ناچار با اورژانس تماس گرفته و عوامل امدادی پس از حضور در محل مرگ متوفی را تایید کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره با اینکه ماموران متوجه تناقضات موجود در اظهارات همسر متوفی شده و به همین منظور کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول بررسی علت اصلی مرگ او شدند، ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از خانواده و همکاران متوفی مشخص شد وی با همسر خود سابقه اختلافات شدید خانوادگی داشته و در آن روز نیز بدون هیچ گونه مشکل خاص یا احساس تالم از محل کار به منزل مراجعت کرده است.

سردارابراهیمی با بیان اینکه کارآگاهان با استفاده از شگرد‌های پلیسی از راز دست داشتن همسر متوفی و آگاهی فردی دیگر در این اقدام پرده برداشته و آن‌ها را دستگیر کردند، خاطر نشان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی بیان کرده و اظهار داشته که یک لیوان شربت حاوی مقدار زیادی دارو به همسر خود داده و پس از اطمینان از فوت وی با اورژانس تماس گرفته است.

واژگونی خودرو در آزادراه قزوین-تهران

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری هیوندای درآزادراه قزوین-تهران محدوده پل طالقان بلافاصله ماموران پلیس راه وانتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری هیوندای از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده و یک نفر سرنشین خودرو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و یک نفر سرنشین دیگر مصدوم که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده خودرو اعلام شده است، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، قوانین عبور و مرور، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کرده تا سفری ایمن را برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:  ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محوربوئین زهرا-اشتهارد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سردارعلی ابراهیمی افزود: کانتینر خودرو به وسیله چادر و پلمب دستی فاقد شماره پوشانده شده بود که با توجه به مشکوک بودن این موضوع، طی هماهنگی قضائی از قسمت بار خودرو بازدید و ۳۰ عدد تانکر هزار لیتری حاوی گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه این محموله فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان سوخت و فرآورده‌های نفتی بوده و ارزش آن حدود ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.